Bloggintresserade

söndag 6 juni 2010

JPM´s topp 6 hitlista

Fick ett sms från Peter i Ljusne/JPM som jag vill dela med mig av:
Topp 6 hitlista!
1:a Oops we did it again (Britney Spears)
2:a JPM are all the winners, JPM are all the best (Nick Borgen)
3:a JPM går och fiskar (Gyllene tider)
4:a Det finns bara en av JPM o de e jag, de finns bara en av JPM o de är vi... (X-models)
5:a Just idag (Kenta)
6:a The winner takes it all (Abba)

Testfiskarnas, team Röds och team Tröjas favoritlåt: Då går jag ner i min källare...

2 kommentarer:

  1. Peters personliga favorit låt är skriven av en rappare jag ej kan namnet på men låten heter:
    Me, my self and i! // Mats :)

    SvaraRadera
  2. Haha , jag tycker rap är skit !Däremot tycker jag om Credence och när jag ser detta så speciellt låten I put an spell on you :) Yeeeaah!!!

    SvaraRadera