Bloggintresserade

måndag 24 maj 2010

12-timmars på Herten, nästa tävling för PikeTanic


12-timmars på Herten blir nästa tävling för PikeTanic. Den gången med Marcus Nygren som spöslav.
Bollnäs fvf är som vanligt mycket bra att ha och göra med. Arrangör "Mas Andy" meddelar att de sponsrar med gratis fiske denna dag. De vet värdet av bra reklam. Personligen tror och hoppas jag att de flesta ändå har fiskekort med tanke på att de även annars fiskar inom detta område.
Två veckor senare, 19/6, startar PikeTanic i en 12-timmars gäddtävling i Avesta. Den tävlingen blir i lånad båt tillsammans med Mas Andy.

4 kommentarer:

  1. Eeh vart är skajet ? Får man nån slags djupkarta innan start eller finns den att hämta hem någonstans ? Peter//LJUSNE JPM

    SvaraRadera
  2. Peter, hör av dig till mig så ska jag hjälpa dig. Mvh Andreas "Masen" Engh 070-5546359

    SvaraRadera
  3. Vi önskar ett riktigt skit fiske// Jens

    SvaraRadera
  4. Tack "masen" . Men Emil D ringde mej igår så nu har jag fått lite beskrivningar och tips så det löser sej nog . Annars ringer jag . Peter//LJUSNE JPM

    SvaraRadera