Bloggintresserade

fredag 3 juni 2011

Trögt genrep på Orsjön

Jag och Rickard "Team Bollnäs Rör" gjorde följe på Orsjön igår. Jag känner mig rätt nöjd med det bleka resultatet, 4 fiskar med en topp på 92cm/5,6kg., med tanke på att det är nästa helg som det ska vara fart på Orsjöns/Kyrksjöns madamer.
Jag rekomenderar er i LPR 2011, som vill blöta några krokar i Orsjön/Kyrksjön innan tävlingen 11/6, att åka ut nu i helgen. TÄVLINGSSJÖARNA AVSTÄNGDA FÖR TRÄNING TÄVLINGSVECKAN!!!
Jag tar gärna emot träningsrapporter från er som åker ut under helgen.
Undrar om JPM har lagt om taktik....? Det är så tyst i diskussionsforumet :)
Jag och Rickard styr idag kosan mot Avesta för grillfest under kvällen och Nävden PikeRace imorgon. Spännande med nya fiskevatten :)
Skitfiske!!!

1 kommentar:

  1. Nu är vi med på forumet igen :) Peter//LJUSNE JPM

    SvaraRadera