Bloggintresserade

onsdag 1 juni 2011

Trög inledning...

Inledningen på denna trollingsäsong har varit riktigt trög. Samtidigt har jag aldrig haft så lite fisketimmar som det blivit hittills i år... Tiden har inte riktigt räckt till. Heltidsjobb, extrajobb, flytt, träning, LPR-planering......har tagit det mesta av min fritid. Efter första deltävlingen i LPR 2011, 11/6, så hoppas jag att jag ska få ihop lite mer fisketid.
Jag gjorde ett gästspel i team Pikedevils under 12-timmarstävlingen på Herten men även då var jag tvungen att avbryta tävlingen pga jobb. Tävlingen höll på till 20:00 och jag fiskade till strax efter 16. Jag och Masen lyckades lura en på 101cm annars så fick vi bara en massa "slipsar". Så resultatet blev en blygsam placering i den nedre regionen.
Nu till helgen blir det en tripp till Avesta och gäddfisketävling på Nävden. Jag teamar ihop med Rickard i team Bollnäs Rör. Vi åker ner till Avesta redan på fredag eftermiddag då det blir lite trevligheter hemma hos arrangör Tosse som intill sjön. Tävlingen pågår mellan 8 och 16 på lördag med en timmes avbrott för lunch och ljug :) Det kommer garanterat att bli en trevlig tillställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar