Bloggintresserade

lördag 30 januari 2010

Sponsorerna till Ljusnan Pike Race 2010 börjar falla på plats

Jag hade som mål att lämna affischerna på tryckning till månadsskiftet januari/februari, men jag har inte fått riktigt klart med alla sponsorer än så det får vänta åtminstone en vecka till.
Jag kan informera om att nya och klara är CWC AB, med kända märken som Big Fish Tackle, Strike Pro, Strike Wire på menyn, lika så Järvsö Jakt och fritid. Nya och klara för i år är också ICA Kvantum Bollnäs som går in med goda plankor till prisbordet.
Det är också klart med MIEKO fishing, Gävle fiskredskap, Sportfiskecentrum Bollnäs, Kjells cykel & motor, Tilmans chark och BORAB.
Jag håller även på att ta fram egna måttklistermärken till plankorna (kommer även att gå att köpa till reducerad kostnad).
Ha det gott så länge. Gäddlika hälsningar.

2 kommentarer:

  1. Jag säger då det . Vilket grymt bra arbete du lägger ner på detta . Man blir bara mer och mer imponerad varje gång ! I år tänkte vi att vi skulle satsa på att vinna lite falukorv för det "glömde" vi i fjol . Sen ville Röd och Tröja att jag skulle fråga om måttklistermärkena som går att köpa för reducerad kosnad även finns att få i reducerad längd för det tar så mycket plats i båten annars till ingen nytta :) :) :) // LJUSNE JPM , Peter !!!

    SvaraRadera
  2. Tack Peter och tack för alla skratt ni ger mig och alla andra som läser bloggen... :D:D:D

    SvaraRadera